Muqaddimah

Assalamualaikum wbt. Pertama sekali saya memanjatkan setinggi-tinggi kesyukuran ke hadrat Allah swt kerana dengan izinnya maka terbinalah blog ini. Tidak lupa saya ingin mengucapkan terima kasih kepada kedua-dua penyelia tesis saya iaitu Dr Hajjah Siti Fatimah Mohd Yassin serta Dr Saemah Abd Rahman kerana menerima saya dalam kumpulan Ilmiah 2008 ini.

Semasa mula-mula diajak oleh rakan untuk menyertai kumpulan ini saya merasa tidak yakin kerana memikirkan pengetahuan saya dalam ICT agak kurang, apatah lagi membuat blog yang sebelum ini saya tidak pernah terfikir untuk membuatnya dan tidak pernah pun meng'explore'nya. Namun dengan galakan dan tunjuk ajar dari rakan-rakan dan semangat ingin mencuba, maka terhasillah beberapa blog yang saya binanya sendiri dengan bantuan rakan-rakan. Walaupun blog-blog yang saya bina ini agak 'sempoi', insyaallah dari hari ke hari saya akan cuba untuk memurnikankan lagi blog-blog ini.

0 comments:

Newer Post Home