Pemilihan Tajuk

Tajuk yang menjadi pilihan saya untuk Tesis ini adalah Ibadah Haji. Pemilihan tajuk ini saya lakukan adalah berdasarkan pengalaman saya semasa berpraktikum. Semasa Paraktikum yang lalu, saya diarahkan untuk mengajar Tingkatan 4 yang mana tajuk Haji ini adalah merupakan salah satu tajuk yang terdapat dalam silibus Tingkatan 4. Semasa membuat persiapan untuk mengajar tajuk haji ini dalam praktikum yang lalu, saya telah pun mencari beberapa laman web yang berkaitan dengan haji ini sebagai persediaan untuk menjalankan P&P. Daripada pengalaman itulah saya dapati banyak laman web yang berkaitan dengan Haji, namun kebanyakannya laman-laman web ini masih lagi tidak lengkap dan menyeluruh. Disebabkan itulah saya merasakan tajuk Haji ini adalah amat sesuai untuk dijadikan tajuk Tesis saya supaya saya dapat menyediakan satu blog yang baik dan berkualiti serta dapat dijadikan rujukan oleh mereka-mereka yang ingin mengetahui secara terperinci tentang Ibadah Haji. Insyaallah.

0 comments:

Newer Post Older Post Home